Wstawianie

Dziś sprawdzę, co można wstawić do bloga.

Można wstawiać obrazy z rozszerzeniem jpg, gif, png.

Zdjęcie (jpg) już wstawiałam w pierwszym poście i można je znaleźć pod etykietą zdjęcie.
Teraz gif:

Poszło dość łatwo. Wystarczyło kliknąć w ikonkę wstaw obraz i wybrać zapisany wcześniej plik.

Film - krótki film z YouTube (CC0) wstawiłam łatwo. Niestety próbowałam wstawić filmik z telefonu oraz z komputera, ale bezskutecznie. Nie chce się załadować albo pokazuje błąd odtwarzania.
Wybrałam wstaw film z youtube i napisałam CC0 po czym wyszukałam krótki film na tej licencji'

Tu film poprzez wstawienie linka:

Film pana Tomasza Gwiazdy:


Ciekawa gra jako link z internetu

Gra w trafienie kąta (wystarczy kliknąć w napis po lewej)
Animacja pochodzi ze strony http://www.teacherled.com/

Znaki specjalne wstawić można klikając na symbol buźki. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość narysowania znaku, którego szukamy.
     😄  



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blog trochę jak edytor tekstu

Ustawienia posta podczas edycji